jueves, 25 de noviembre de 2010

Século escuro

Acabo de acadar unha etapa máis reflexiva, máis intimista da miña vida. Supoño que un chega ata aquí cando levamos percorrido un bo anaco de camiño; ou non, a saber. Tamén podo botarlle a culpa á crise: á crise bancaria, á crise bursátil, á crise mundial que nos levou o sol mergullándonos nunha escuridade permanente. Algo anda a bulir dentro de min, quizá sexa ese verme fedorento que che roe as entrañas, ante a túa total quietude. Teño esa extraña sensación de vivir isto antes, un déja vú, dirían os franceses. Non sei, os pensamentos rebulen dentro da miña cabeza buscando outro oco onde poder aniñar.

Pecho os ollos, volto para a casa. Meus nenos teñen fame. Está sendo un mal ano; o millo e o trigo pudriron na aira, e o pouco que quedou leveillo ó señor en pago da renda. Pareceulle pouco, claro, e levoume tamén a vaca. A ducia de ovos que teño gardada, heilla de dar ó mestre, para que lles aprenda as letras ós nenos que aínda non saben a língua de castela. E o touciño é a bula do crego, ese pedaciño de ceo que agarda por min. Non hai nin un´so sitio na aldea onde poder ir gañar un peso, non sei que vai ser de nós.

Século escuro, este que nos tocou vivir. Nisto andaba a pensar, mirando a rúa a través do cristal. Agachada nunha esquina,vendo como a saravia peta contra as fiestras. Esperando aquí que o sol volva sair.

5 comentarios:

  1. Hola. Me he dado una vuelta por tu blog y me gusta bastante. Aprovecho para dejarte la dirección del mío por si te apetece hacer una visita:

    http://hayquejodersepuntocom.blogspot.com/

    Un saludo y, con tu permiso, me quedo un rato leyéndote.

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias por haberte pasado. Si te apetece pasarte en otro momento, te dejo el enlace de otro blog donde participo:
    cerdos-egolatras.blogspot.com..

    Gracias de nuevo!!!
    Ya me pasé por tu blog y me pareció muy interesante, en cuanto pueda algo comentaré...no puedo estar callada!!!!:)

    ResponderEliminar
  3. Finiiiiiiiiiiii... Muchas gracias por tu visita al blog; es un honor contar con tu opinión.
    Totalmente de acuerdo contigo, el fútbol se lo traga todo o, para ser más precisos, nuestros vacíos hacen que el fútbol (como podría ser cualquier otra cosa) nos atrape.

    Un saludo.

    P.D.: Tomo nota del otro blog; por cierto, lo que me hizo entrar ayer en el tuyo fue el nombre. Llamativo. Provocador. Mola.

    ResponderEliminar
  4. Hola, Fini.
    Sí, hija, a la señora Durán no se le ha ocurrido otra cosa que apropiarse del sol. Baraja también la posibilidad de cobrar un cannon a todos aquellos que se beneficien de la energía solar, sin embargo, lo que esta buena señora quizá no ha tenido en cuenta es la cantidad de demandas de que puede ser obejeto: cáncer de piel, incendios, insolaciones, etc..., jajajaja...

    Un saludo y buen finde.

    ResponderEliminar